WYJAZDY
NA MECZE

https://gooner.pl/wp-content/uploads/2023/04/apsc_logo_horizontal.png
Będąc oficjalnym stowarzyszeniem mamy możliwość aplikacji o bilety na mecze Arsenalu

APSC ma możliwość ubiegania się o bilety zarówno na mecze domowe oraz wyjazdowe Arsenal FC. W przypadku meczy wyjazdowych dotyczy to przede wszystkim rozgrywek pucharowych (np. Liga Mistrzów, Liga Europy, FA Cup) w ramach ich dostępności, o której decyduje klub.

Jak każdy Supporters Club o bilety wnioskujemy zanim trafią one do ogólnej sprzedaży i nie ma tutaj konieczności czekania w wirtualnej kolejce (jak np. przy General Sale czy Ticket Exchange, gdzie bilety rozchodzą się błyskawicznie) a o terminach zgłoszeń decyduje klub.

Jako stowarzyszenie działamy non-profit w związku z czym nie pobieramy żadnych opłat lub prowizji za zakup biletów – ich ceny są zawsze kalkulowane na podstawie oficjalnego cennika Arsenal FC i do ich zakupu nie wymagamy posiadania przez naszych członków żadnego dodatkowego Arsenal Membership (Red/Silver/Gold).

WAŻNE Korzystanie z nielegalnych ścieżek zakupu biletów może wiązać się z problemami przy wejściu na stadion, jak również konsekwencjami prawnymi  dlatego zalecamy tylko oficjalne ścieżki zakupu. W związku z bardzo dużym zainteresowaniem meczami Arsenal FC w sezonie 2022/2023 powstało wiele platform sprzedających bilety po bardzo zawyżonych cenach, a sam klub wydał w tym zakresie stosowne oświadczenie, które można przeczytać tutaj.

Kto może się ubiegać o bilet i jak to zrobić?

O bilety wnioskować mogą tylko i wyłącznie członkowie ASPC, którzy w momencie składania aplikacji mają opłaconą składkę na bieżący sezon – a na jednego członka może przypadać tylko 1 bilet, chyba że Zarząd Stowarzyszenia podejmie inną decyzję.

Na adres apsc@gooner.pl należy wysyłać skan podpisanej deklaracji zakupu biletu na mecz oraz potwierdzenie wpłacenia zaliczki w wysokości 100 PLN na konto stowarzyszenia (dane tutaj).

O liczbie przeznaczonych dla APSC biletów zawsze decyduje klub – w przypadku alokowania biletu przez klub zaliczka zostaje włączona na poczet płatności za bilety, a w przypadku braku alokacji jest zwracana.

Odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytanie znajdziesz tutaj w sekcji FAQ, a w razie potrzeby zapraszamy do kontaktu.