NAJCZĘSTSZE
PYTANIA
Gdzie znajdę wszystkie potrzebne pliki oraz informacje?
Link do deklaracji członkowskiej APSC – tutaj.
Link do statut stowarzyszenia APSC – tutaj.
Link do deklaracji zakupu biletu na mecz – tutaj.
Dane stowarzyszenia (adres, mail, rachunek bankowy) – tutaj.
Jak wygląda płatność za bilety?
W momencie alokacji biletów klub pobiera za nie płatność bezpośrednio z karty płatniczej APSC. Po jej zaksięgowaniu informujemy osoby aplikujące jaka jest kwota dopłaty do biletów, które są im udostępniane po jej uregulowaniu przelewem na konto APSC.
Czy można wybrać miejsce na stadionie?
Nie – bilety dla Supporters Clubs są alokowane przez ticket office, a ich lokalizacja na stadionie oraz kategoria meczu determinuje cenę biletu.
Czy data meczu może ulec zmianie?
Tak – data meczu może ulec zmianie ze względu na postępy kluby w pucharach krajowych i europejskich lub jeśli mecz będzie transmitowany w TV. Daty i godziny rozgrywania meczów podawane na początku sezonu są zawsze orientacyjne. W przypadku otrzymania biletu na mecz, który zostanie przeniesiony jego ważność jest zachowana dla nowej daty lub godziny rozegrania meczu.
Czy otrzymam zwrot pieniędzy za bilet jeśli ostatecznie nie będę mógł się wybrać na mecz?
Tak – w przypadku zmiany daty rozgrywania meczu ticket office umożliwia zwrócenie biletu. Można też przekazać go innemu członkowi APSC, który będzie w stanie wybrać się na mecz i ureguluje płatność za bilet o czym należy poinformować APSC najpóźniej na 14 dni przed terminem meczu.
W jakiej formie otrzymam bilet?
Od sezonu 2021/2022 bilety są przekazywane drogą mailową w formie pliku PDF z kodem QR, który należy zeskanować na bramkach wejściowych – bilet można wydrukować lub mieć w telefonie.
Kiedy otrzymam bilet?
Bilet przekazywany jest niezwłocznie po otrzymaniu go z ticket office oraz uregulowaniu dopłaty do biletu przez członka APSC. Termin wysyłki przez ticket office w głównej mierze zależy od obłożenia pracą jego przedstawicieli.
Jakie czynniki wpływają na alokację biletów przyznawanych APSC na dany mecz przez Arsenal FC?
Czynnikami takim może być liczba zainteresowanych kibiców na bilety na dany mecz globalnie, liczba członków danego SC stowarzyszenia (zachęcamy Waszych partnerów do zasilenia naszych szeregów), jak również inne niezależne od APSC czynniki będące w gestii klubu.
Co w sytuacji gdy aplikujących na dany mecz jest więcej, niż dostępnych biletów?
W takich przypadkach Zarząd APSC każdorazowo decyduje o sposobie alokacji biletów uwzględniając interesy wszystkich aplikujących członków kierując się przy tym poniższymi zasadami:
- pierwszeństwo w alokacji będą miały osoby które w danym sezonie nie były na meczu (indywidualnie lub z APSC)
- w przypadku aplikacji o bilety na kilka meczów konieczne jest wskazanie przez aplikujących meczu priorytetowego
- w przypadku niewystarczającej alokacji Zarząd APSC dokonuje losowania, które przyznaje dostępną liczbę biletów między członków APSC spełniających w/w kryteria
Czy organizujecie wyjazdy zorganizowane/grupowe?
Tak – raz w sezonie APSC ma możliwość organizacji wyjazdu grupowego dla większej liczby członków (tak zwanego meczu sezonu). Takiemu wyjazdowi mogą towarzyszyć dodatkowe atrakcje jeśli klub wyrazi na nie zgodę, a termin meczu wybierany na początku sezonu przez członków APSC.
Czy APSC zajmuje się rezerwacją przelotów, przejazdów, noclegów, itp.?
W przypadku organizacji wyjazdu na mecz sezonu APSC może zająć się organizacją wspólnego noclegu celem zacieśniania integracji członków. Organizacja przelotów i przejazdów na mecze pozostaje do indywidualnego zorganizowania przez członków wybierających się na mecz, niemniej jednak komunikujemy się na forum dostępnym dla członków aby często podróżować razem.